Skip to main content

Hallo Simpel,

 

Ik wil graag overstappen naar Simpel en mijn vorige nummer behouden.

Echter is mijn huidige simkaart ( van *bliep) niet meer geldig (en een nieuwe simkaart aanvragen lukt ook niet) dus hoe kan ik dan de sms controle ontvangen en terug sturen om mijn nummer te behouden?

 

Mvg,

Joris

Hoi Joris,

Welkom op onze Community en wie weet binnenkort welkom als klant! :grin:

Wanneer je een telefoonnummer wenst mee te nemen waar je geen sms’je op kan ontvangen, kan de verificatie voor het nummerbehoud ook worden gedaan aan de hand van het klantnummer. Het gaat hier dan om het klantnummer van de provider (*bliep). Zodra je de bestelling hebt geplaatst en de eerste betaling is voldaan wordt het nummerbehoud aanvraag in gang gezet, je kan dan het klantnummer samen met je telefoonnummer doorvoeren via deze link

Groetjes,

Houssam


Hoi wat als je geen klant nummer hebt


Ben je klant bij een andere provider? 


Goedemiddag @Maryan Yuusuf,

 

Indien je geen sms kunt ontvangen en ook geen klantnummer hebt, kunnen wij het telefoonnummer niet verifiëren en overnemen. Je zou in dit geval kunnen kiezen voor een nieuw telefoonnummer.

 

Groet, Charlie

Simpel


Reageer