Beantwoord

Nummer wijzigen na bestelling

  • 20 juli 2019
  • 1 reactie
  • 73 Bekeken

Badge
Ik heb laatst mijn simkaart besteld bij Simpel, deze wordt over twee dagen bij mij thuis geleverd. Bij deze nieuwe simkaart krijg ik een nieuw telefoonnummer.
Ik vroeg mij af of het mogelijk is om de eerste maand mijn nieuwe nummer te gebruiken en één maand later mijn oude Youfone nummer over te zetten naar mijn simkaart van Simpel.

Is er iemand die hier het antwoord op heeft?
icon

Beste antwoord door Ilan 22 juli 2019, 09:19

Goedemorgen Hans,

Welkom op de community en wat leuk dat je een abonnement neemt bij Simpel!

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst is het niet meer mogelijk om een bestaande nummer te gebruiken.
Nummerbehoud is alleen mogelijk wanneer je een bestelling plaatst.

Wat ik je adviseer is om even met onze klantenservice te bellen, omdat ik hier op de community je persoonlijke situatie niet kan inzien.

Succes!

Groet en een fijne dag!
Ilan
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7
Goedemorgen Hans,

Welkom op de community en wat leuk dat je een abonnement neemt bij Simpel!

Wanneer je een bestelling hebt geplaatst is het niet meer mogelijk om een bestaande nummer te gebruiken.
Nummerbehoud is alleen mogelijk wanneer je een bestelling plaatst.

Wat ik je adviseer is om even met onze klantenservice te bellen, omdat ik hier op de community je persoonlijke situatie niet kan inzien.

Succes!

Groet en een fijne dag!
Ilan

Reageer