Ik heb zojuist 2 nieuwe sim only abonnementen bij jullie afgesloten met nummerbehoud. Nu blijkt 1 van mijn oude prepaid nummers (0684453883) niet meer actief te zijn omdat ik het te lang niet heb gebruikt. Kan ik daarvoor alsnog een nieuw nummer ontvangen? Het andere nummer is wel gelukt.
Nummerbehoud
Beste antwoord door Chantal L.S.
Goedemiddag
Dat is inderdaad mogelijk! Heb je al een Simpel account aangemaakt? Er zijn dan namelijk twee situaties:
1. Staat het nummerbehoud nog in behandeling in het Simpel account? Dan kan ik aanraden om contact met ons op te nemen, zodat wij het nummerbehoud verzoek voor je kunnen annuleren. Zodra het nummerbehoud verzoek is geannuleerd, komt er een optie tevoorschijn in het account om de simkaart te activeren. Op deze manier, kan je gebruik gaan maken van het 06-nummer dat op de simkaart staat en natuurlijk het abonnement.
2. Staat in het Simpel account de optie om de simkaart te activeren? Je kan dan gelijk (binnen 2 uur) gebruik gaan maken van het abonnement door de simkaart te activeren. Het 06-nummer dat op de simkaart staat, is dan je nieuwe nummer.
Fijne middag verder gewenst!
Groet, Chantal
Simpel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.