Skip to main content
Beantwoord

Nummerbehoud

• November 19, 2025
  • 6 reacties
  • 87 Bekeken

Beste Simpel,

Recent heb ik een abonnement bij jullie afgesloten, MET nummerbehoud. Ik kreeg een bericht dat mijn nummer zou worden overgesloten en dat ik spoedig een mail zou ontvangen met meer info. Dit vond plaats in september.

Inmiddels heb ik een SIM kaart van jullie ontvangen en is mijn abonnement gaan lopen. Alleen is mijn nummer niet overgesloten (en heb ik daar nooit meer iets over gehoord). Contact via jullie klantenservice is niet mogelijk, uren in de wacht leidt tot niets. Een email sturen kan ook niet, dus hopelijk hier wel reactie.

Graag hoor ik zo snel mogelijk of mijn nummer wordt overgesloten. Zo niet, dan ga ik ervanuit dat mijn abonnement zo snel mogelijk stop wordt gezet.

Groet,

Floks

Beste antwoord door Raveena

Hoi ​@flokslaverman,

Dank je wel voor je bericht en je toelichting. Ik begrijp heel goed dat dit frustrerend voor je is: je hebt gekozen voor nummerbehoud, maar je nummer is nog niet overgesloten en je hebt daar geen terugkoppeling over gekregen. Dat kan verwarrend zijn, zeker nu je abonnement al loopt.

Om dit goed voor je na te kijken, wil ik je vriendelijk vragen om persoonlijk contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen direct inzien wat er misgaat in het proces van nummeroverdracht en dit voor je oplossen.

Met vriendelijke groet,

Raveena

Simpel

6 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 19, 2025

Hoi ​@flokslaverman,

Dank je wel voor je bericht en je toelichting. Ik begrijp heel goed dat dit frustrerend voor je is: je hebt gekozen voor nummerbehoud, maar je nummer is nog niet overgesloten en je hebt daar geen terugkoppeling over gekregen. Dat kan verwarrend zijn, zeker nu je abonnement al loopt.

Om dit goed voor je na te kijken, wil ik je vriendelijk vragen om persoonlijk contact op te nemen met onze klantenservice. Zij kunnen direct inzien wat er misgaat in het proces van nummeroverdracht en dit voor je oplossen.

Met vriendelijke groet,

Raveena

Simpel

• Auteur
  • Starter
  • November 20, 2025

Beste Raveena,

Dank voor jouw antwoord. Jullie klantenservice is alleen niet (goed) bereikbaar. Als ik die probeer te bereiken sta ik eindeloos in de wacht en krijg niemand aan de telefoon. Vrij frustrerend.

Kan ik misschien een mail sturen naar de klantenservice? Of ze op een andere manier bereiken?

Groet,

Floks

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • November 25, 2025

Hallo Floks,

Bedankt voor je bericht en voor het delen van je ervaring. We vinden het vervelend om te horen dat je ons telefonisch lastig kunt bereiken en begrijpen dat dit frustrerend is.

Je kunt onze klantenservice ook op andere manieren bereiken:

Via het contactformulier in Mijn Simpel

Per mail

Via onze chatfunctie op de website

Of via onze socialmediakanalen

We doen ons best om de wachttijden zo kort mogelijk te houden en nemen je feedback mee om onze bereikbaarheid verder te verbeteren.

Met vriendelijke groet,

Raveena 

• Auteur
  • Starter
  • November 25, 2025

Hi Raveena,

Dank! Zou je mij dan het email adres kunnen geven? De chatfunctie op de site is alleen bot, daar heb ik weinig aan. En het emailadres heb ik tot nu toe niet kunnen vinden. Wil je mij dat sturen?

Groet,

Floks

• Auteur
  • Starter
  • November 25, 2025

Hi Raveena,

Het contactformulier waar je naar verwijst, bestaat ook niet. Dat is niet een contactformulier, maar een paar linkjes naar de FAQs. Zou je mij zo snel mogelijk een bestaand emailadres willen sturen? En mijn abonnement in de tussentijd stop willen zetten (zonder nummerbehoud heb ik daar niets aan)?

Groet,

Floks

• Superster
  • November 25, 2025

Hi ​@flokslaverman 

Dit is het contactformulier. 

https://www.simpel.nl/klantenservice/contactformulier

Op de community kan ​@Raveena je niet individueel helpen wat je laatste reactie betreft. Ze/hij kan niet in jouw gegevens kijken via de community.