Hallo,
Ik heb een abonnement bij Simpel aangevraagd met nummerbehoud en ik kom vanaf een andere provider. Mijn huidige contract loopt op 11 juli 2019 af. Ik kreeg vandaag echter een mail dat mijn nummerbehoud en dus ook mijn simkaart van Simpel pas op 31 juli 2019 in gaat. Wat gebeurt er in de tussentijd? Heb ik dan geen werkende telefoon? Of moet ik zelf iets anders regelen?
Alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Hi, welkom op de community!
Als je een abonnement met nummerbehoud besteld, regelen wij de opzegging bij jouw huidige provider. Voor de opzegging wordt rekening gehouden met een maand opzegtermijn. Deze maand opzegtermijn geldt ook als jouw contract al (bijna) is afgelopen.
Jouw huidige abonnement blijft doorlopen tot de overstap naar Simpel. Je blijft in de tussentijd gewoon bereikbaar!
Groet, Sanne
Als je een abonnement met nummerbehoud besteld, regelen wij de opzegging bij jouw huidige provider. Voor de opzegging wordt rekening gehouden met een maand opzegtermijn. Deze maand opzegtermijn geldt ook als jouw contract al (bijna) is afgelopen.
Jouw huidige abonnement blijft doorlopen tot de overstap naar Simpel. Je blijft in de tussentijd gewoon bereikbaar!
Groet, Sanne
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.