Skip to main content
Antwoord

nummerbehoud na overzetten nieuw abonnement van Simpel

  • January 27, 2020
  • 1 reactie
  • 241 Bekeken

Ik ben al klant bij Simpel, maar stap over op een  2 jarig abonnement van Simpel. Ik krijg een nieuwe simkaart opgestuurd, maar blijft mijn nummer wel hetzelfde? Kan nergens vinden waar ik dat aan kan geven.

Beste antwoord door Sanne

Hoi @Hendor , welkom op de community!

 

Als ik jouw vraag goed lees, heb je al een abonnement bij ons en heb je deze verlengd met een nieuw contract van 2 jaar. Verleng je jouw abonnement, dan krijg je geen nieuwe simkaart. Je kan jouw huidige simkaart blijven gebruiken. Ook blijf je gebruik maken van hetzelfde nummer. Jouw nieuwe abonnement gaat automatisch in, hier hoef je niks voor te doen!

 

Groet, Sanne

1 reactie

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • January 28, 2020

Hoi @Hendor , welkom op de community!

 

Als ik jouw vraag goed lees, heb je al een abonnement bij ons en heb je deze verlengd met een nieuw contract van 2 jaar. Verleng je jouw abonnement, dan krijg je geen nieuwe simkaart. Je kan jouw huidige simkaart blijven gebruiken. Ook blijf je gebruik maken van hetzelfde nummer. Jouw nieuwe abonnement gaat automatisch in, hier hoef je niks voor te doen!

 

Groet, Sanne