Beantwoord

Nummerbehoud niet goed gegaan

  • 26 februari 2019
  • 1 reactie
  • 189 Bekeken

Ik heb per abuis de nieuwe simkaart al geactiveerd omdat ik niet op de hoogte was dat je dit niet moet doen in periode van nummer. Weet iemand hier raad mee. Ik hoef het tijdelijke nummer nummer niet als nieuwe nummer.
icon

Beste antwoord door Ilan 26 februari 2019, 11:39

Hallo Dennis,
Welkom op onze community!

Wij kunnen de aanvraag voor je nummerbehoud niet voortzetten wanneer je tijdelijke telefoonnummer is geactiveerd.
Wat ik je adviseer te doen is je bestelling te annuleren bij onze klantenservice. Hierna kan je een nieuwe bestelling plaatsen met behoud van je nummer.
Bij je nieuwe bestelling krijg je een nieuwe simkaart.
Je hoeft deze niet zelf te activeren want je nieuwe simkaart wordt automatisch geactiveerd op het moment dat je nummer daarop wordt overgezet.

Alvast veel plezier met je nieuwe abonnement

Groet,
Ilan
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +8
Hallo Dennis,
Welkom op onze community!

Wij kunnen de aanvraag voor je nummerbehoud niet voortzetten wanneer je tijdelijke telefoonnummer is geactiveerd.
Wat ik je adviseer te doen is je bestelling te annuleren bij onze klantenservice. Hierna kan je een nieuwe bestelling plaatsen met behoud van je nummer.
Bij je nieuwe bestelling krijg je een nieuwe simkaart.
Je hoeft deze niet zelf te activeren want je nieuwe simkaart wordt automatisch geactiveerd op het moment dat je nummer daarop wordt overgezet.

Alvast veel plezier met je nieuwe abonnement

Groet,
Ilan

Reageer