Hoi
Ik heb net voor mijn zoontje een abbonement besteld voor 2.50 per maand alleen ik kom er net achter dat zijn nummer het niet meer doet.
We hebben wel nummerbehoud gekozen maar nu moet hij een nieuw nummer krijgen
Hoi
Ik heb net voor mijn zoontje een abbonement besteld voor 2.50 per maand alleen ik kom er net achter dat zijn nummer het niet meer doet.
We hebben wel nummerbehoud gekozen maar nu moet hij een nieuw nummer krijgen
Hoi Lars,
Welkom op onze Community en voor je zoontje alvast welkom bij de beste mobiele provider van Nederland!
Wanneer nummerbehoud niet mogelijk is doordat het nummer niet meer actief is, is het nodig om de aanvraag voor het nummerbehoud bij ons te annuleren. Het nieuwe nummer wat dan vervolgens in gebruik kan worden genomen, is het telefoonnummer wat op de geleverde simkaart staat geregistreerd. De kans bestaat echter ook nog bij een inactief telefoonnummer dat het nummerbehoud alsnog mogelijk is, je leest er hier meer over. Je kan dus het beste even bellen met ons en kiezen voor de optie 'nummerbehoud'.
Groetjes, Houssam
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.