Beantwoord

Nummerbehoud op bestelling maar niet besteld!

  • 28 April 2019
  • 1 reactie
  • 260 Bekeken

Sim-only abonnement afgesloten zonder nummerbehoud maar nu staat er bij mijn bestelling dat ik geopteerd heb voor nummerbehoud!. Wanneer ik hier niets mee doe (met dat veronderstelde verzoek om nummerbehoud) kan ik dan het nummer gaan gebruiken wat gekoppeld is aan de simkaart of gaat dit problemen opleveren.

Alvast bedankt voor de reacties.

Mvg,

Andries
icon

Beste antwoord door Robert 29 April 2019, 11:58

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Badge +9
Hi Andries,

Welkom op onze community!

Je kan het nummer dat bij de simkaart hoort activeren door de simkaart te activeren.
Nummerbehoud wordt daarmee automatisch geannuleerd.
Je kan dit voor de zekerheid laten controleren door onze klantenservice door contact met ons op te nemen.
Dan kunnen we met je ordernummer in ons systeem kijken of nummerbehoud juist geannuleerd is.

Groeten, Robert

Reageer