Skip to main content

Ik heb net voor een van mijn kinderen een nieuw abonnement afgesloten, waarin ik heb gekozen voor nummerbehoud van een prepaid nummer..

Helaas bestaat dit nummer niet meer (te weinig gebruikt). De sms vanuit Simpel komt dus ook niet aan. 
Wat te doen? Kan ik dit alsnog wijzigen? Hij zal dus naar een nieuw 06 nummer gaan.

Ik zou maandag even bellen met de klantenservice. 

https://www.simpel.nl/contact


Hi @Eelcowind,

 

Leuk dat je hebt besteld!

 

Mocht je nog geen contact hebben gehad, dan kunnen wij het telefoonnummer enkel nog overnemen als er een klantnummer van de huidige provider is. Ook prepaid providers hebben vaak een klantnummer. Mocht je deze niet weten, dan kun je hiervoor contact opnemen met hun klantenservice. Vervolgens kun je deze doorgeven via deze website: https://simpel.porteren.nl/nl/klantnummer/.

 

Mocht ook dit geen optie zijn, dan kun je kiezen tussen het gebruiken van het nieuwe telefoonnummer of het annuleren van de bestelling. Deze optie kun je doorgeven aan onze klantenservice.

 

Groet, Charlie

Simpel


Reageer