Beantwoord

Nummerbehoud verlopen prepaid kaart

  • 30 September 2019
  • 6 reacties
  • 708 Bekeken

mijn beide kinderen hebben een verlopen prepaid kaart van een andere aanbieder. Nu wil ik graag de overstap naar Simpel (abonnement) maken voor hen. Voor nummerbehoud ontvang je echter een sms. En die krijgen zij natuurlijk niet. Hoe moet ik dit oplossen? Whatsapp werkt nog wel voor die nummers
icon

Beste antwoord door Tess 1 October 2019, 11:48

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +8
Hi Joost,

Welkom op onze community!

Wanneer het valideren niet lukt via sms kun je via deze link het nummer porteren.
Veel succes met het bestellen van de Simpel abonnementen! Voor overige vragen kun je altijd contact met ons opnemen.

Groetjes Tess
Link werkt niet
Telefoonnummer klantenservice ook niet trouwens.
Reputatie 6
Hi Joost.
Dit advies, deze reactie is voor beide nummers van de kinderen.

Volgens mij vergist zich @Tess in haar reactie.
Een verlopen prepaid, nummer niet meer actief op het netwerk bij de vorige provider, kan niet worden geporteerd noch geheractiveerd.

Ik denk dat je er goed aan doet om even de Klantenservice te bellen.

Het beste is geen nummerbehoud of annuleren daarvan.
En het nummer wijzigen in het WhatsApp account.

WhatsApp informatie.
Reputatie 3
Badge +7
Hi! Volgens mij lopen er hier twee dingen door elkaar. Het nummer verifiëren via de bovenstaande link kan nadat je een bestelling hebt geplaatst bij ons. Je ontvangt van ons de link en de code na betaling van jouw bestelling.

Een nummer kan nog tot een maand na afsluiten worden meegenomen naar een nieuwe provider. Ontvang je ook de sms'jes niet meer, dan kunnen we met behulp van de klantnummers van de huidige provider het nummer valideren. Weet je je klantnummer niet? Neem dan contact op met je huidige aanbieder om je klantnummer op te vragen.

Groetjes, Sanne
Reputatie 6
Bedankt voor de verheldering @Sanne.

Reageer