Skip to main content

oplichters

  • December 9, 2025
  • 1 reactie
  • 13 Bekeken

Dick Boslooper

mijn nummerbehoud word afgewezen omdat ik mijn klant nr van vodafone  niet goed had ingevuld volgens simple    is gewoon WEL goed contact word onmogelijk gemaakt lijnbaan 61 in r.dam is geen kantoor meer telefoon nr. is niet goed meer krijg van simpel betaal nr 0.30 per minuut en gaat na 5 min van twee wachtenden naar 8 wachtenden pure oplichting   kan uiteraard alleen per post opzeggen  dat zal uiteraard ook wel weer met een smoesje worden afgewimpeld    komt hoop ik wel bij kassa 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • December 11, 2025

Beste ​@Dick Boslooper ,

Dank je wel voor je bericht. Ik begrijp dat het erg vervelend is dat je nummerbehoud is afgewezen en dat je het gevoel hebt dat contact lastig te krijgen is. Mijn excuses voor de frustratie die dit heeft veroorzaakt.

Om je verder te helpen:

Bij nummerbehoud is het belangrijk dat het klantnummer van je huidige provider (Vodafone) exact overeenkomt met wat daar geregistreerd staat. Als er ook maar een kleine afwijking is, kan de aanvraag worden afgewezen.

Je kunt dit klantnummer terugvinden op je Vodafone‑factuur of in je Mijn Vodafone‑omgeving. Controleer dit nog eens goed en dien daarna de aanvraag opnieuw in.

Het klopt dat wij geen fysiek kantoor hebben waar je langs kunt gaan. Contact loopt via onze website, community en klantenservice.

Ik begrijp dat dit erg frustrerend voor je is. Om dit goed en zorgvuldig op te lossen, wil ik dit graag gedetailleerd nakijken.

Hiervoor is het het beste om persoonlijk contact op te nemen, zodat we samen alle gegevens kunnen controleren en direct kunnen zien waar het misgaat. Op die manier kunnen we je aanvraag voor nummerbehoud of opzegging correct verwerken en voorkomen dat er opnieuw problemen ontstaan.

Excuses voor het ongemak en bedankt voor je begrip!

Groet, 

Raveena 

Simpel