Skip to main content
Antwoord

opzeggen binnen bedenktijd

  • July 17, 2020
  • 3 reacties
  • 857 Bekeken

Saskiavdw

Als ik een abo neem

Dan kan ik volgens jullie voorwaarden binnen 2 wkn opzeggen. Klopt dit en waar kan dat?

Dit omdat ik wil kijken of er wel voldoende bereik is overal 

Beste antwoord door Snowboard

Dat klopt ja, dit valt onder Koop op afstand.

Meer informatie.

https://community.simpel.nl/factuur-betalen-8/hoe-kan-ik-de-bestelling-van-mijn-abonnement-annuleren-177

3 reacties

  • Superster
  • Antwoord
  • July 17, 2020

  • Lezer
  • June 19, 2025

Ik wil deze bestelling annuleren omdat het een dubbele bestelling is bedankt .

ordernummer: s637543945

klantnummer: c558524983


Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • June 27, 2025

Beste,

Bedankt voor je bericht.

Als je een abonnement afsluit bij Simpel via onze website, heb je inderdaad een bedenktijd van 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag waarop je de simkaart ontvangt. Binnen die periode kun je zonder opgaaf van reden je abonnement kosteloos annuleren.

Zo kun je dus eerst testen of het bereik op jouw locaties naar wens is.

Hoe kun je opzeggen?
Je kunt de annulering eenvoudig doorgeven via:

  1. Ons contactformulier op www.simpel.nl/klantenservice
  1. Of telefonisch via onze klantenservice nummer

Geef daarbij aan dat je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht binnen de 14 dagen.

Ik wens je een fijne middag verder!

Met vriendelijke groeten, 

Raveena 

 

Team Simpel