Beantwoord

opzeggen ouder provider bij Nummerbehoud?

  • 31 December 2019
  • 5 reacties
  • 406 Bekeken

hallo , bij nummerbehoud; zeggen jullie ook mijn ouder provider op?

icon

Beste antwoord door Diana 2 January 2020, 14:43

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 1
Badge +7

Hoi Arie,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar! Wanneer je nummerbehoud aanvraagt bij ons, zeggen wij het abonnement bij de oude provider voor je op. Je leest er hier alles over. 

Groetjes,

Diana

Wanneer gaat mn abonnement in? 

Reputatie 3
Badge +7

Hoi @arie3 ,

 

We bevestigen per e-mail de overstapdatum van jouw oude provider naar Simpel. Ook sturen we in de week voor de overstap nog een herinnering per e-mail en sms. Op de dag dat je met jouw nummer overstapt, gaat ook jouw abonnement in.

 

Groet, Sanne

Dat snap ik ook wel , he he , maar als je iets verder kijkt zie je dat ik een maand geleden het abonnement heb aangevraagd en aangezien de opzegtermijn bij simyo 1 maand is nogmaals de vraag

Reputatie 2
Badge +8

Hoi @arie3,

Alvast welkom bij Simpel!
Wij kunnen je gegevens niet inzien want het is een openbare platform, dus de daadwerkelijke overstapdatum kan ik je niet geven. Wél kan je dit zelf uiteraard zien in het e-mailbericht die we je hebben verstuurd waarin de goedkeuring/afwijzing van het nummerbehoud wordt vermeld. Daarnaast kan je op je Mijn Simpel pagina zien wat de overstapdatum is wanneer het nummerbehoud is goedgekeurd en hier kan je de overstapdatum ook wijzigen. Natuurlijk kan je hierover ook contact met ons opnemen om dit na te vragen.

Groetjes, Alexandra

Reageer