Beantwoord

Oud nummer terug krijgen ?. Simkaart niet heb, nieuw nummer heb

  • 9 March 2023
  • 3 reacties
  • 763 Bekeken

Hoi ik heb vraag, ik had vroeger lyca, na elk 3 maanden als ze niet worden opgewaardeerd worden ze geblokkeerd door de provider zelf bij lyca, ik gebruikte alleen voor whatsapp en tekefoon. Ik was een keer telaat dus was mijn nummer geblokkeerd, ze zeiden dat ze niet mij konden geven omdat het dus geblokkeerd was. Nu heb ik mijn nummer opgezocht whatsapp, en iemand anders gebruik die, mijn oude telefoonnummer is in gebruik, ik was ook puk code kwijtgeraakt, ik wist niet meer waar ik had gelegd, omdat ik niet puk code  wisr, zeiden ze dat ze niet konden geven en deblokkeren. Ik heb dat simkaart niet meer, ik wist niet dat ik toen kon over zetten naar nieuw provider het was ook lang geleden, de vraag is ik wil mijn 06 nummer nog steeds terug krijgen. Hoe krijg ik het terug?. Kan iemand mij hierbij helpen ?. Wat ik ook geprobeerd was, nummer overzetten naar nieuw provider, ik kan dat niet omdat het code stuurt en dat code moet ik gebruiken, het vraagt om verificatie, ik weet het niet. Kan iemand mij helpen alstublieft 

icon

Beste antwoord door Snowboard 9 March 2023, 16:28

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hoi ik heb vraag,

 Nu heb ik mijn nummer opgezocht whatsapp, en iemand anders gebruik die, mijn oude telefoonnummer is in gebruik, I

k heb dat simkaart niet meer,de vraag is ik wil mijn 06 nummer nog steeds terug krijgen. Hoe krijg ik het terug?.

het vraagt om verificatie, ik weet het niet. Kan iemand mij helpen alstublieft 

Een  06-nummer dat in gebruik is bij een ander kun je niet terug krijgen. Je zult een abonnement kunnen bestellen met een nieuw nummer (en een nieuwe simkaart). 

 

Is er geen ander optie voor mij?. Dat nummer was van mij, ze hadden toen geblokkeerd en mij niet terug gegeven, nu is die in gebruik, ze hebben iemand anders geven ik snap niet waarom dat nummer was van mij, ze hadden aan mij terug moeten geven

Reputatie 6

Is er geen ander optie voor mij?.

Ik vrees dat er geen andere optie is. 

ik snap niet waarom dat nummer was van mij, ze hadden aan mij terug moeten geven. 

 

Ik vermoed dat jouw nummer toen is komen te vervallen. Dat je de simkaart niet meer kon gebruiken. 

(ik had vroeger lyca, na elk 3 maanden als ze niet worden opgewaardeerd worden ze geblokkeerd door de provider zelf bij lyca,) 

 

​​​​​​

https://www.lycamobile.nl/nl/help/faq/

 

Geldigheidsduur

 Wanneer u gedurende een periode van 3 maanden geen gebruik maakt van uw beltegoed wordt uw beltegoed bevroren  U heeft dan 1 maand de tijd om uw beltegoed op te waarderen waarna uw beltegoed weer zal worden vrijgegeven. Wanneer u uw beltegoed niet binnen drie maanden opwaardeert zal uw nummer worden geblokkeerd en zul u geen gebruik meer kunnen maken van uw simkaart.

 

 

 

Reageer