Beantwoord

Oude abonnement van KPN

  • 2 January 2019
  • 3 reacties
  • 558 Bekeken

Hallo een vraag ik ben van 4-12-2018 bij simpel.
Nu is mijn vraag jullie hebben toch mijn oude abonnement van KPN opgezegd. Dit vraag ik omdat ik nog een rekening heb gehad van december klopt dat.
Gr Lenie Klink
icon

Beste antwoord door Astrid 2 January 2019, 13:02

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +8
Hi Lenie,

Welkom op onze community!

Wanneer je bij het afsluiten van je abonnement hebt gekozen voor nummerbehoud regelt Simpel de overstap en opzegging bij je oude provider. De dag dat je Simpel abonnement van start gaat, is ook de laatste dag dat je actief bent bij je oude provider. Het is afhankelijk van de overstapdatum of je nog een factuur krijgt van je oude provider. Het is per provider verschillend tot wanneer zij abonnementskosten in rekening brengen. Ik adviseer je om voor de zekerheid contact op te nemen met KPN over de laatste factuur.
We wensen je veel plezier met je Simpel abonnement!

Groet, Astrid
Bedankt.
Ik heb inmiddels ook kon gesprokken,omdat ik nog een rekening had gekregen vanaf de dag dat jullie in gingen. Ik krijg mijn geld terug en idd mijn abonnement is daar geen.
Gr Lenie
Reputatie 2
Badge +8
Fijn dat het is opgelost!

Groet, Astrid

Reageer