Kan ik mijn abbonoment met 1 maand verlengen totdat mijn nieuwe simkaart ingaat?
Bladzijde 1 / 1
Hi MarjolijnvantZelfde,
Leuk dat je actief bent op onze community! Als je elders een bestelling hebt geplaatst met nummerbehoud (en niet zelf hebt opgezegd) loopt jouw abonnement sowieso door totdat jouw nieuwe simkaart actief is. Als je wel zelf al een opzegging doorgegeven hebt, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij kunnen de beëindiging dan terugdraaien en wordt het abonnement beëindigd nadat je bent overgestapt naar je nieuwe provider. Succes!
Groetjes, Alexandra
Leuk dat je actief bent op onze community! Als je elders een bestelling hebt geplaatst met nummerbehoud (en niet zelf hebt opgezegd) loopt jouw abonnement sowieso door totdat jouw nieuwe simkaart actief is. Als je wel zelf al een opzegging doorgegeven hebt, raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega´s van de klantenservice. Zij kunnen de beëindiging dan terugdraaien en wordt het abonnement beëindigd nadat je bent overgestapt naar je nieuwe provider. Succes!
Groetjes, Alexandra
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.