Ik ben overgestapt naar Delta en op nummerbehoud gevraagd en een formulier ingevuld.
Delta zegt op 12 augustus:
Uw huidige provider heeft aangegeven dat uw mobiele nummer: ……….1252 overgezet gaat worden per 03-09-2020 naar DELTA Mobiel. Ook wordt per deze datum uw abonnement bij uw huidige provider beëindigd. Indien u vragen heeft over deze datum, dient u contact op te nemen met uw huidige provider.
Dit is nog niet gebeurt. Kunt u mij zeggen wat de stand van zaken is?
Beste antwoord door Sanne
Hallo!
Is de simkaart bij de nieuwe provider al wel actief? Of is het abonnement nog niet werkend? Werkt het abonnement daar nog niet, dan adviseer ik het eerst via hen te laten lopen. Het overstappen met nummerbehoud wordt geregeld door de nieuwe provider.
Is de simkaart bij de nieuwe provider al wel actief? Of is het abonnement nog niet werkend? Werkt het abonnement daar nog niet, dan adviseer ik het eerst via hen te laten lopen. Het overstappen met nummerbehoud wordt geregeld door de nieuwe provider.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.