Beantwoord

Overgestapt maar niet opgezegd

  • 8 september 2020
  • 1 reactie
  • 55 Bekeken

 

Ik ben overgestapt naar Delta en op nummerbehoud gevraagd en een formulier ingevuld.

Delta zegt op 12 augustus:

Uw huidige provider heeft aangegeven dat uw mobiele nummer: ……….1252 overgezet gaat worden per 03-09-2020 naar DELTA Mobiel. Ook wordt per deze datum uw abonnement bij uw huidige provider beëindigd. Indien u vragen heeft over deze datum, dient u contact op te nemen met uw huidige provider.

 

Dit is nog niet gebeurt. Kunt u mij zeggen wat de stand van zaken is?

 

icon

Beste antwoord door Sanne 10 september 2020, 10:01

Hallo!

Is de simkaart bij de nieuwe provider al wel actief? Of is het abonnement nog niet werkend? Werkt het abonnement daar nog niet, dan adviseer ik het eerst via hen te laten lopen. Het overstappen met nummerbehoud wordt geregeld door de nieuwe provider.

Is het abonnement daar al wel actief, maar bij ons toch niet beëindigd? Neem dan even contact met onze klantenservice op.

Groet, Sanne

p.s. uit privacyoverweging heb ik even jouw klantnummer uit jouw bericht gehaald.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7

Hallo!

Is de simkaart bij de nieuwe provider al wel actief? Of is het abonnement nog niet werkend? Werkt het abonnement daar nog niet, dan adviseer ik het eerst via hen te laten lopen. Het overstappen met nummerbehoud wordt geregeld door de nieuwe provider.

Is het abonnement daar al wel actief, maar bij ons toch niet beëindigd? Neem dan even contact met onze klantenservice op.

Groet, Sanne

p.s. uit privacyoverweging heb ik even jouw klantnummer uit jouw bericht gehaald.

Reageer