Skip to main content

Op 7 november 2019 zetten we je nummer 06 ………..over naar Simpel. Je nieuwe abonnement start op deze datum. Komt deze datum niet uit? Het is mogelijk om de overstapdatum 24 uur vóór bovengenoemde datum te wijzigen op je persoonlijke pagina Mijn Simpel. De nieuwe datum wordt bevestigd per e-mail.

Mijn probleem is dat ik de overstapdatum niet kan wijzigen, omdat ik niet in mijnsimpel kan komen totdat mijn abonnement actief is. En deze wordt pas geactiveerd op 7 november.

Hoi, welkom op onze community!

 

Mijn Simpel is beschikbaar voor het abonnement actief is, in vereenvoudigde weergave. Ben je de inloggegevens kwijt, dan kan je hier kiezen voor “inloggegevens vergeten” en met het e-mailadres en het tijdelijke nummer nieuwe inloggegevens opvragen. Het tijdelijke nummer staat gedrukt op de simkaart en de brief waarin deze geleverd is.

 

Groet, Sanne


dank u. het is gelukt. 


:grinning:


Reageer