Beantwoord

overstappen

  • 27 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

Hallo,

Mijn huidige abbonement is bij Vodafone en loopt 18 september af. Nu heb ik 25 augustus een abbonement bij Simpel besteld (sim only). En  vooruit betaald. Is het nu dat de volgede betaling op 25 september is dat de periode loopt van 25 aug tot 25 sept of betaal ik vooruit voor de periode 18 sept tot 18 okt.

Groet

 

icon

Beste antwoord door Houscouss 31 augustus 2020, 14:50

Hi @Femmie1997,

Welkom op onze Community en alvast welkom bij Simpel! :grin:

Als het goed is heb je zelf geen opzegging gedaan bij je huidige provider Vodafone. In dat geval zeggen wij namelijk met de overstap van je mobiele nummer ook het abonnement bij je huidige provider op. Je hebt van ons ook een bericht ontvangen met de overstapdatum, op die dag begint je Simpel abonnement en stopt het abonnement bij Vodafone.

Bij de eerste betaling heb je de eerste maand abonnementskosten betaald, deze betaal je namelijk altijd voor de komende maand vooruit.

Groetjes,

Houssam

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Badge +7

Hi @Femmie1997,

Welkom op onze Community en alvast welkom bij Simpel! :grin:

Als het goed is heb je zelf geen opzegging gedaan bij je huidige provider Vodafone. In dat geval zeggen wij namelijk met de overstap van je mobiele nummer ook het abonnement bij je huidige provider op. Je hebt van ons ook een bericht ontvangen met de overstapdatum, op die dag begint je Simpel abonnement en stopt het abonnement bij Vodafone.

Bij de eerste betaling heb je de eerste maand abonnementskosten betaald, deze betaal je namelijk altijd voor de komende maand vooruit.

Groetjes,

Houssam

Reageer