Hey @ToMaShaCa
Welkom op onze Community!
Super leuk om te horen dat je wil overstappen naar ons, dat komt vast door de leuke deals die nu lopen ;)
Je geeft aan dat je contract origineel tot 11 mei duurt. Ongeacht de einddatum, zal je provider altijd een maand opzegtermijn hanteren. Afhankelijk van of je het binnen enkele dagen besteld of niet, kan je rond 11 mei overstappen (Dus het beste is om één deze dagen al te bestellen). Je ontvangt de simkaart binnen enkele werkdagen thuis, en kan deze lekker thuislaten tot de overstapdatum. Na goedkeuring van de huidige provider houden we je op de hoogte van de overstapdatum. Wij zorgen voor een naadloze overstap. Je abonnement blijft dan actief tijdens je reis en zal pas worden stopgezet op de overstapdatum.
Mocht je toch nog vragen hebben, neem een kijkje bij onze andere Community topics of neem even contact met ons op :)
Fijne dag en alvast fijne reis!
Groetjes,
Janine
Simpel