Beantwoord

Particulier naar zakelijk

  • 13 October 2020
  • 5 reacties
  • 1045 Bekeken

'k wil graag overstappen van een particulier naar een zakelijk abonnement. 

Hoe kan ik dit t beste aanpakken? 

icon

Beste antwoord door Sanne 15 October 2020, 14:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hallo!

Leuk dat je interesse hebt in een zakelijk abonnement van ons. Je kan via de website www.simpel.nl/zakelijk een bestelling plaatsen. Bij de stap gegevens kan je aangeven dat je op dit moment een particulier abonnement hebt en met nummerbehoud wil overstappen.

De enige uitzondering is als je al een abonnement bij ons hebt. We kunnen een bestaand particulier abonnement op dit moment nog niet overzetten naar een zakelijk abonnement.

Groet, Sanne

Goedemorgen,

 

Hier word ik echt niet vrolijk van! 

Ik ben alle enkele uren bezig over te stappen van mijn particulier naar een zakelijk abonnement. Loopt telkens vast op dat ik reeds een abonnement heb, door kan om het te verlengen maar dat WIL IK NIET! 

Ik wil overstappen van een particulier abonnement naar een zakelijk. 

Wat is hier zo moeilijk aan? 

Graag uw reactie. 

 

Reputatie 4
Badge +8

Goedemiddag @hesseboom!

Indien je reeds een abonnement bij ons hebt lopen dan is het niet mogelijk om je particuliere abonnement over te zetten op een zakelijk abonnement of vice versa. Het overstappen van particulier naar zakelijk of andersom is enkel mogelijk wanneer je momenteel bij een andere provider bent aangesloten en op die manier overstapt.

Groetjes,

Phil

Goedenavond,

 

Bovenstaande reactie is van een jaar geleden. Is het inmiddels al wel mogelijk om een particulier abonnement over te zetten naar een zakelijk abonnement?

Alvast bedankt.

 

Vriendelijke groet,
Jeroen

Reputatie 2
Badge +7

Goedemiddag @JeroenDB,

Goed dat je een kijkje neemt op onze Community!

Op dit moment zijn we volledig gestopt met het aanbieden van zakelijke abonnementen. Daarom blijft het overzetten van een particulier abonnement naar zakelijk een onmogelijkheid. Mocht dit in de toekomst wel mogelijk worden, sturen wij onze bestaande klanten hier bericht over met meer informatie. 

Fijne dag gewenst!

Groetjes, Janine

Simpel

Reageer