Beantwoord

Probleem met overstappen naar SIMPEL

  • 23 May 2022
  • 3 reacties
  • 259 Bekeken

HELP! Bij die vervelende SIMKE kom ik geen stap verder!!

Ik krijg van KPN een SMS dat ik een nieuw KPN nummer heb terwijl Simpel mijn overstap zou regelen met nummerbehoud!!

Regel het svp snel ander zit ik ook nog aan een nieuw KPN abonnement vast!

Bel mij zsm  anders annuleer ik dit nieuwe Simpel abonnement weer als de klantenservice zo slecht is

icon

Beste antwoord door Snowboard 23 May 2022, 10:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hi @Judith Kleuver 

Voor dit probleem is het forum niet echt top. Je kunt beter contact opnemen rechtstreeks met de klantenservice. 

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @Judith Kleuver,

Leuk om te lezen dat je naar ons bent overgestapt, welkom!

Bij het aanvragen van nummerbehoud heb je verschillende opties. Daar kan je ook bij aangeven dat je contract bij KPN voortgezet moet worden met een nieuw telefoonnummer. Indien je voor die optie kiest, nemen wij je telefoonnummer wel van KPN over en koppelen zij een nieuw telefoonnummer aan je aansluiting aldaar. Je aansluiting blijft dan bij hun actief. Indien dit inderdaad zo is gelopen, raad ik je aan om contact met KPN op te nemen voor de afhandeling. Is bovenstaande niet het geval dan raad ik je aan om contact met ons op te nemen zodat we mee kunnen kijken bij de bestelling/het abonnement.

Fijne dag!

Groetjes,

Phil

Het is inmiddels opgelost door KPN. Simpel heeft de overstapservice niet helemaal correct uitgevoerd volgens hun, mijn contract daar was niet opgezegd.

Ik vond het trouwens erg lastig om een telefoonnr van Simpel klantenservice te vinden vandaar mijn vraag op dit forum.

Toch bedankt voor de reactie!

Reageer