Zondag 3 april kreeg ik een sms dat de volgende dag mijn simkaart met nummerbehoud geactiveerd zou worden. Niet dus, niks nada.
Maandag 4 april eind vd middag de klantenservice gebeld ( uiteraard met de telefoon van iemand anders. )
Eerst vh kastje naar de muur, toen technische storing zou de oorzaak zijn.
Dinsdagmiddag weer gebeld: nog steeds geen oplossing/reparatie vd technische storing, maar heeeee nu kon ik ineens wel gebeld worden. Woensdag heeft Simpel mij gebeld ( zoals afgesproken).
Van zelf bellen kunnen bellen smssen en internet was niet bekend wanneer ( en of?) dit probleem opgelost zou worden.
Vanaf woensdag is het stil.
Mijn telefoonnummer zweeft ergens in de krochten van Simpel.
Is er iemand die op het idee komt om mij te bellen ( of een mail sturen, want hè gelukkig kan ik soms bij anderen gebruik maken van WiFi) om me te vertellen wat nu de bedoeling is? Heeft er iemand een oplossing/leuk voorstel/…..
Het probleem zit aan de kant van Simpel: ik heb betaald ( zelfs administratiekosten) voor een product dat niet geleverd is.
Mag ik dan enig initiatief verwachten van Simpel?
Reacties op deze vraag kan ik de komende uren niet lezen, want mijn abbo doet t niet en in kan niet uren bij de buurvrouw op de WiFi zitten.