Beantwoord

Problemen met overstappen - nummerbehoud

  • 8 April 2022
  • 6 reacties
  • 367 Bekeken

Zondag 3 april kreeg ik een sms dat de volgende dag mijn simkaart met nummerbehoud geactiveerd zou worden. Niet dus, niks nada. 
Maandag 4 april eind vd middag de klantenservice gebeld ( uiteraard met de telefoon van iemand anders. ) 

Eerst vh kastje naar de muur, toen technische storing zou de oorzaak zijn. 
Dinsdagmiddag weer gebeld: nog steeds geen oplossing/reparatie vd technische storing, maar heeeee nu kon ik ineens wel gebeld worden. Woensdag heeft Simpel mij gebeld ( zoals afgesproken). 
Van zelf bellen kunnen bellen smssen en internet was niet bekend wanneer ( en of?) dit probleem opgelost zou worden.

Vanaf woensdag is het stil.

Mijn telefoonnummer zweeft ergens in de krochten van Simpel. 
Is er iemand die op het idee komt om mij te bellen ( of een mail sturen, want hè gelukkig kan ik soms bij anderen gebruik maken van WiFi)  om me te vertellen wat nu de bedoeling is? Heeft er iemand een oplossing/leuk voorstel/…..

Het probleem zit aan de kant van Simpel: ik heb betaald ( zelfs administratiekosten) voor een product dat niet geleverd is. 
Mag ik dan enig initiatief verwachten van Simpel?

Reacties op deze vraag kan ik de komende uren niet lezen, want mijn abbo doet t niet en in kan niet uren bij de buurvrouw op de WiFi zitten. 
 

 

icon

Beste antwoord door Charlie 12 April 2022, 15:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Probeer de Simkaart eens in een andere telefoon en kijk of ie dan wel werkt...Ook helpt het weleens om je toestel eens helemaal uit te zetten en dan opnieuw  op te starten . Welk toestel heb je?

Bedankt voor je antwoord, maar dat was t allemaal niet. 
Het probleem zat/zit echt bij Simpel die afgelopen maandag 1 of andere storing in het systeem hadden mbt nummerbehoud. 
Gisternamiddag sms en mail ontvangen dat morgen 1 en ander omgezet wordt en dat alles dan zou moeten werken. 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Ikkanniksmetmijnabbo,

 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met het overzetten van jouw telefoonnummer! 

 

Uit jouw bericht verneem ik dat gister jouw nummer overgezet zou moeten zijn naar ons. Hopelijk is dit gelukt en ben je inmiddels weer bereikbaar!

Indien dit niet het geval is, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice. Zodoende kunnen wij nagaan wat er nu mis gaat en/of nagaan of er een compensatie mogelijk is. 

 

Groet, Charlie

Simpel

Ja mijn nummer is idd een week nadat ie overgezet had moeten zijn, overgezet. 
 

Naar aanleiding van een review op Trustpilot, ben ik nu in gesprek met Simpel via e-mail. 
Dit verloopt moeizaam. 
Simpel schrijft onjuiste informatie in deze mails. 
Wat dan wel weer overeenkomt met mijn ervaring met Simpel: het ontbreekt aan ( correcte) communicatie. 
 

Uiteindelijk heeft Beau van Simpel gereageerd; hij wist dat het idd een technische storing was geweest. Een compensatie aangeboden gekregen en deze geaccepteerd.

t Ging me niet om een compensatie, maar om de juiste correcte informatie waarvan het fijn zou zijn als die makkelijk te vinden is voor alle klantenservice medewerkers, die tenslotte de klanten te woord ( schrift) moeten staan. 
 

Eind goed, algoed dus. 
:-)
 

Reputatie 3
Badge +8

Hi @Ikkanniksmetmijnabbo,

 

Fijn dat het correct is opgelost door Beau! Ik wens je veel plezier van het abonnement :D

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer