Beantwoord

sim kaart activeren

  • 22 september 2020
  • 1 reactie
  • 84 Bekeken

Beste Simpel,

 

ik heb een nieuwe abonnement afgesloten bij jullie en wilde me nummer behouden . Ik moet daarvoor Sim kaart activeren alleen ben ik mijn telefoon verloren met dat Sim kaart nummer . Hoe kan ik me 06 activeren . Kan dit misschien via mijn e-mail . Het 06 nummer is 06xxxxxxxx.hoor het graag 

 

danielle mangelaars 

xxxx@xxx.xx

[Edit Phil: Telefoonnummer en e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy]

icon

Beste antwoord door Phil 24 september 2020, 14:09

Goedemiddag @Dma1985!

Leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten, welkom bij Simpel! :grin:

Het activeren van de simkaart kan enkel op basis van het simkaartnummer(ICC-nummer) die op de simkaart zelf staat. Indien je dit nummer niet meer bij de hand hebt of niet terug kan vinden, dan is je enige optie om een nieuwe/vervangende simkaart te bestellen. Dit kan via je Mijn Simpel account bij de optie ‘sim & instellingen’ of kan je via onze klantenservice aanvragen.

De nieuwe simkaart kan je vervolgens met het daarop genoteerde simkaartnummer activeren via je Mijn Simpel account.

Groetjes,

Phil

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7

Goedemiddag @Dma1985!

Leuk dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten, welkom bij Simpel! :grin:

Het activeren van de simkaart kan enkel op basis van het simkaartnummer(ICC-nummer) die op de simkaart zelf staat. Indien je dit nummer niet meer bij de hand hebt of niet terug kan vinden, dan is je enige optie om een nieuwe/vervangende simkaart te bestellen. Dit kan via je Mijn Simpel account bij de optie ‘sim & instellingen’ of kan je via onze klantenservice aanvragen.

De nieuwe simkaart kan je vervolgens met het daarop genoteerde simkaartnummer activeren via je Mijn Simpel account.

Groetjes,

Phil

 

Reageer