Skip to main content

Sinds gister is mijn oude abonnement gestopt en nieuwe bij simpel overgegaan ik heb meerdere malen geprobeerd met nieuwe Sim opnieuw te starten maar het wil maar niet ik ben nu al 1 dag onbereikbaar kan niet bellen of gebeld worden als ik bij mijn simpel kijk in de app staat Sim actief ik kan de klantenservice niet bellen omdat me oude Sim gestopt is en ik dan mijn nieuwe erin moest doen en dan nog niet kan bellen heel appart dit

Hi ​@Karim en dit is natuurlijk heel vervelend.

Via het forum kan ik niet met je meekijken in het systeem en de status van het abonnement controleren. Maak je wel gebruik van een toestel dat geschikt is voor het 4G/5G-netwerk? 

Zo ja, dan kan ik aanraden om via Whatsapp, X of Facebook contact met ons op te nemen en dan kan mijn collega met je meekijken. Als je naar deze link gaat: contactmanieren Simpel en je klikt bijvoorbeeld op Whatsapp, dan zal er een automatisch een gesprek openen.

Hopelijk ben je snel weer bereikbaar en een fijne middag verder gewenst!

Groet, Chantal
Simpel


Reageer