Skip to main content

Ik ben stom geweest toen Vodafone mij belde voor een abonnement.

Maar ik wil graag bij simpel blijven

Nu krijg ik bericht van vodafone dat zij mijn nummer willen overzetten naar hun

Ik ben er slecht behandelt en heb binnen de gebruikelijke wachttijd reeds opgezegd bij vodafoon,

Kunt u mij zo spoedig mogelijk helpen om mijn abonnement bij simpel te behouden, dus mijn nummer niet door geven aan een andere provider

Hoop dat u mij hierbij kunt helpen.

Klantnummer [weggehaald i.v.m. privacy]

Groet

Hallo Wilger, welkom op de community!

 

Als de bestelling bij Vodafone is geannuleerd, dan nemen zij jouw nummer niet meer over. Wij kunnen voor je nakijken of het verzoek om het nummer mee te nemen ook aan onze kant geannuleerd is door ze. Wat je in dit geval het beste kan doen, is even contact opnemen met onze klantenservice. Daar kunnen we net wat meer zien en doen dan op het forum. Je vindt de contactopties hier.

 

Groet, Sanne

 

P.S. ik heb jouw klantnummer even weggehaald uit je bericht.


Reageer