Net een Abo afgesloten. Je krijgt dan een sms voor aan te melden. Maar als ik de sms voor de activering open dan kan ik de SSL verbinding niet openen. welke instelling moet ik hiervoor hebben??
Bladzijde 1 / 1
Hi Aleke,
Welkom bij Simpel en op onze community!
Uit je bericht begrijp ik dat je een nieuw abonnement met nummerbehoud besteld hebt. Wanneer het reageren op ons verificatiebericht niet lukt kan dit door meerdere factoren komen en hoeft niet perse te liggen aan je SSL-instellingen. Je nummer kan ook gevalideerd worden met behulp van je klantnummer bij je huidige aanbieder. Weet je je klantnummer niet? Neem dan contact op met je huidige aanbieder om je klantnummer op te vragen.
Dit klantnummer kun je vervolgens aan ons doorgeven. Je kan ook zelf telefonisch contact opnemen met onze afdeling Nummerbehoud Kies voor de optie Nummerbehoud in het menu.
Wanneer nummerbehoud gelukt is krijg je van ons een bevestiging per e-mail met daarin de ingangsdatum van je nummerbehoud.
Alvast veel plezier van je Simpel abonnement!
Groetjes Tess
Welkom bij Simpel en op onze community!
Uit je bericht begrijp ik dat je een nieuw abonnement met nummerbehoud besteld hebt. Wanneer het reageren op ons verificatiebericht niet lukt kan dit door meerdere factoren komen en hoeft niet perse te liggen aan je SSL-instellingen. Je nummer kan ook gevalideerd worden met behulp van je klantnummer bij je huidige aanbieder. Weet je je klantnummer niet? Neem dan contact op met je huidige aanbieder om je klantnummer op te vragen.
Dit klantnummer kun je vervolgens aan ons doorgeven. Je kan ook zelf telefonisch contact opnemen met onze afdeling Nummerbehoud Kies voor de optie Nummerbehoud in het menu.
Wanneer nummerbehoud gelukt is krijg je van ons een bevestiging per e-mail met daarin de ingangsdatum van je nummerbehoud.
Alvast veel plezier van je Simpel abonnement!
Groetjes Tess
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.