Skip to main content

Omdat ik steeds problemen heb, heb ik overstap aangevraagd.
Bij voorkeur per direct. Ik wil die laatste weken wel betalen, als ik maar weg kan.
Ik krijg van de Helldesk steeds een ander praatje.
Ze berekenen de afkoopsom wel, maar voeren het niet uit.
Krijg dan te horen dat ik dit moet regelen bij mijn nieuwe provider.
Het effect is, dat ik het nu iedereen waarschuw, doe geen zaken met Simpel.
Blijkbaar willen ze deze negatieve reclame.
 

Hoi @Erik6 

Ik begrijp je volkomen! Op mij maakt Simpel de indruk dat het een aflopende zaak is, er wordt amper nog gereageerd. Motivatie is ver te zoeken.

Groetjes, 

Snowboard


Goedemiddag @Erik6,

Ik kan me voorstellen dat dit voor frustratie zorgt en dit is natuurlijk niet de bedoeling.
Mijn excuses hiervoor. Ik hoop vooralsnog met je tot een gepaste oplossing te komen.
Ik heb je hiervoor een privé-bericht gestuurd.

 

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

 

Groet, Jahduar

Simpel

 


Reageer