Beantwoord

van Simpel naar Simpel

  • 17 januari 2020
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken

Ik heb een (waarschijnlijk) ontzettende domme vraag…

Op dit moment heb ik een abonnement van Simpel. Ik mag al een tijdje overstappen naar een nieuw abonnement. 
Vanaf maandag heb ik een nieuwe telefoon waar mijn huidige simkaart niet inpast en heb dus een nieuwe simkaart nodig. Ik zou graag een ander abonnement willen maar mijn nummer behouden (maar wél bij Simpel blijven).

Ik ga dus van Simpel naar Simpel, kost het overstappen dan ook evengoed 30 dagen?  
 

Alvast bedankt!

Daisybel

icon

Beste antwoord door Snowboard 17 januari 2020, 11:47

Hi Daisybel.

Domme vragen bestaan niet. Als je iets niet weet is het juist verstandig om de vraag te stellen.

Overstappen is niet nodig, je mag verlengen zoals ik het begrijp. (Klopt,nietwaar?)

Ga even naar Mijn Simpel, abonnement en controleer of je wilt verlengen. Dit moet niet.

Als je niks doet is je abonnement maandelijks opzegbaar, de kosten blijven hetzelfde

Een nieuwe, vervangende 3-in-1 simkaart kost €15,- deze kun je ook via Mijn Simpel - instellingen - bestellen of je huidige laten knippen in een telefoonwinkel.

Wacht ook even de reactie af van een medewerker of deze er eentje gratis verzend.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +9

Hi Daisybel.

Domme vragen bestaan niet. Als je iets niet weet is het juist verstandig om de vraag te stellen.

Overstappen is niet nodig, je mag verlengen zoals ik het begrijp. (Klopt,nietwaar?)

Ga even naar Mijn Simpel, abonnement en controleer of je wilt verlengen. Dit moet niet.

Als je niks doet is je abonnement maandelijks opzegbaar, de kosten blijven hetzelfde

Een nieuwe, vervangende 3-in-1 simkaart kost €15,- deze kun je ook via Mijn Simpel - instellingen - bestellen of je huidige laten knippen in een telefoonwinkel.

Wacht ook even de reactie af van een medewerker of deze er eentje gratis verzend.

Reageer