Skip to main content
Beantwoord

van zakelijk naar particulier

  • 29 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 295 Bekeken

Michielmobiel
Ik vul steeds alle gegevens in en dan wordt alles weer gewist wanneer ik klantennr. werkgever ingevoerd heb.
wil nr behouden voor particulier gebruik.

Beste antwoord door Sanne

Hoi, welkom op de community!

Vervelend dat het niet lukt om een bestelling te plaatsen. Plaats je de bestelling via de telefoon, of via de browser? Soms helpt het om via een desktop/laptop te bestellen in plaats van via het toestel. Je kan een andere browser proberen, zoals Chrome of Firefox.

Groet, Sanne

Bekijk origineel

3 reacties

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • 301 reacties
  • Antwoord
  • 3 september 2019

Hoi, welkom op de community!

Vervelend dat het niet lukt om een bestelling te plaatsen. Plaats je de bestelling via de telefoon, of via de browser? Soms helpt het om via een desktop/laptop te bestellen in plaats van via het toestel. Je kan een andere browser proberen, zoals Chrome of Firefox.

Groet, Sanne


Michielmobiel
  • Auteur
  • Lezer
  • 1 reactie
  • 3 september 2019
Het is inmiddels gelukt, maar het lukte ook niet op de pc.
Dag later lukte het wel gewoon....
Maar toen ging het weer niet goed mbt nummerbehoud. Anyway: digitalisering? Ik weet het niet!

Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 354 reacties
  • 5 september 2019
Hi Michiel,

Mooi dat het gelukt is! Mocht je nog vragen hebben dan kun je terecht op https://www.simpel.nl/klantenservice.

Veel bel- sms- internet plezier en kijk gerust nog even rond op de community.

Groetjes Joachiem

Reageer