Skip to main content
Antwoord

van zakelijk naar particulier

  • August 29, 2019
  • 3 reacties
  • 303 Bekeken

Michielmobiel
Ik vul steeds alle gegevens in en dan wordt alles weer gewist wanneer ik klantennr. werkgever ingevoerd heb.
wil nr behouden voor particulier gebruik.

Beste antwoord door Sanne

Hoi, welkom op de community!

Vervelend dat het niet lukt om een bestelling te plaatsen. Plaats je de bestelling via de telefoon, of via de browser? Soms helpt het om via een desktop/laptop te bestellen in plaats van via het toestel. Je kan een andere browser proberen, zoals Chrome of Firefox.

Groet, Sanne

3 reacties

Sanne
Forum|alt.badge.img+7
  • Ervaren helper
  • Antwoord
  • September 3, 2019

Hoi, welkom op de community!

Vervelend dat het niet lukt om een bestelling te plaatsen. Plaats je de bestelling via de telefoon, of via de browser? Soms helpt het om via een desktop/laptop te bestellen in plaats van via het toestel. Je kan een andere browser proberen, zoals Chrome of Firefox.

Groet, Sanne


Michielmobiel
  • Auteur
  • Lezer
  • September 3, 2019
Het is inmiddels gelukt, maar het lukte ook niet op de pc.
Dag later lukte het wel gewoon....
Maar toen ging het weer niet goed mbt nummerbehoud. Anyway: digitalisering? Ik weet het niet!

Joachiem
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • September 5, 2019
Hi Michiel,

Mooi dat het gelukt is! Mocht je nog vragen hebben dan kun je terecht op https://www.simpel.nl/klantenservice.

Veel bel- sms- internet plezier en kijk gerust nog even rond op de community.

Groetjes Joachiem