Beantwoord

van zakelijk naar particulier

  • 29 August 2019
  • 3 reacties
  • 287 Bekeken

Ik vul steeds alle gegevens in en dan wordt alles weer gewist wanneer ik klantennr. werkgever ingevoerd heb.
wil nr behouden voor particulier gebruik.
icon

Beste antwoord door Sanne 3 September 2019, 11:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +7

Hoi, welkom op de community!

Vervelend dat het niet lukt om een bestelling te plaatsen. Plaats je de bestelling via de telefoon, of via de browser? Soms helpt het om via een desktop/laptop te bestellen in plaats van via het toestel. Je kan een andere browser proberen, zoals Chrome of Firefox.

Groet, Sanne

Het is inmiddels gelukt, maar het lukte ook niet op de pc.
Dag later lukte het wel gewoon....
Maar toen ging het weer niet goed mbt nummerbehoud. Anyway: digitalisering? Ik weet het niet!
Reputatie 2
Badge +8
Hi Michiel,

Mooi dat het gelukt is! Mocht je nog vragen hebben dan kun je terecht op https://www.simpel.nl/klantenservice.

Veel bel- sms- internet plezier en kijk gerust nog even rond op de community.

Groetjes Joachiem

Reageer