Ik vul steeds alle gegevens in en dan wordt alles weer gewist wanneer ik klantennr. werkgever ingevoerd heb.
wil nr behouden voor particulier gebruik.
wil nr behouden voor particulier gebruik.
Bladzijde 1 / 1
Hoi, welkom op de community!
Vervelend dat het niet lukt om een bestelling te plaatsen. Plaats je de bestelling via de telefoon, of via de browser? Soms helpt het om via een desktop/laptop te bestellen in plaats van via het toestel. Je kan een andere browser proberen, zoals Chrome of Firefox.
Groet, Sanne
Het is inmiddels gelukt, maar het lukte ook niet op de pc.
Dag later lukte het wel gewoon....
Maar toen ging het weer niet goed mbt nummerbehoud. Anyway: digitalisering? Ik weet het niet!
Dag later lukte het wel gewoon....
Maar toen ging het weer niet goed mbt nummerbehoud. Anyway: digitalisering? Ik weet het niet!
Hi Michiel,
Mooi dat het gelukt is! Mocht je nog vragen hebben dan kun je terecht op https://www.simpel.nl/klantenservice.
Veel bel- sms- internet plezier en kijk gerust nog even rond op de community.
Groetjes Joachiem
Mooi dat het gelukt is! Mocht je nog vragen hebben dan kun je terecht op https://www.simpel.nl/klantenservice.
Veel bel- sms- internet plezier en kijk gerust nog even rond op de community.
Groetjes Joachiem
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.