Beantwoord

Voicemail bij normaal bellen naar mobiel nummer

  • 16 April 2020
  • 3 reacties
  • 325 Bekeken

Beste,

Laatst ben ik overgegaan op simpel, dat is allemaal goed verlopen,.

Maar nu heb het volgende,  iedereen kan me breiken via whattsapp, maar zodra ze me willen (normaal) bellen... dan krijgenbze voicemail, omdat ze mijn nummer dan niet hebben, terwijl ik mn oude nummer kon behouden…

Hoe zit dit nu? En wat kan ik er aan doen?

Groetjes!

 

icon

Beste antwoord door Phil 17 April 2020, 11:00

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Helpt het om jouw telefoon een keer opnieuw op te starten?

Reputatie 6

Beste,

Laatst ben ik overgegaan op simpel, dat is allemaal goed verlopen,.

Maar nu heb het volgende,  iedereen kan me breiken via whattsapp, maar zodra ze me willen (normaal) bellen... dan krijgenbze voicemail, omdat ze mijn nummer dan niet hebben, terwijl ik mn oude nummer kon behouden…

Hoe zit dit nu? En wat kan ik er aan doen?

Groetjes!

 

Zou je dit kunnen verduidelijken? Dit stelt me voor een raadsel.

Reputatie 4
Badge +8

Goedemorgen @Japiejow1997!

Je telefoonnummer wordt overgezet op een overstapdatum die je van tevoren van ons per e-mail te horen krijgt. Vanaf die datum maak je gebruik van je Simpel abonnement en simkaart en kunnen je contacten jou ook op je gebruikelijke nummer bereiken. Stel dat je de Simpel simkaart voor de overstapdatum in je telefoon stopt, dan is je telefoonnummer nog in beheer bij een andere provider en niet bij ons en kunnen je contacten jou alleen bereiken wanneer je de simkaart van de andere provider in je toestel hebt.

Voor WhatsApp maakt de simkaart geen verschil aangezien je bij WhatsApp je één keer dient aan te melden met je nummer en je WhatsApp daarna via een internetverbinding kan gebruiken(dat kan zowel via een mobiele dataverbinding als via Wi-Fi).

Indien de overstapdatum al is geweest en je volledig naar ons best overgestapt maar toch nog problemen ervaart, wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we je abonnement erbij kunnen pakken.

Groetjes,

Phil

 

Reageer