Beantwoord

Vraag over bestelling nieuw abonnement met nummerbehoud


Ik heb net een bestelling gedaan voor een nieuw abonnement met nummerbehoud en zou een sms moeten krijgen om mijn huidige nummer te verifiëren al is mijn nummer op het moment afgesloten dus ik kan geen sms ontvangen. Wat kan ik nu doen?
icon

Beste antwoord door Diana 15 april 2019, 09:45

Hoi Wesley,

Welkom op onze community!
Wanneer je nummer niet meer actief is bij de huidige provider kun je jouw 06-nummer valideren door middel van het klantnummer. Door het klantnummer op te vragen bij jouw huidige provider en door te geven aan onze nummerbehoud afdeling kunnen wij alsnog het 06-nummer overzetten. Neem je telefonisch contact op met Simpel, kies dan de optie nummerbehoud in het keuzemenu om direct je klantnummer door te geven.

Met vriendelijke groeten,

Diana

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +7
Hoi Wesley,

Welkom op onze community!
Wanneer je nummer niet meer actief is bij de huidige provider kun je jouw 06-nummer valideren door middel van het klantnummer. Door het klantnummer op te vragen bij jouw huidige provider en door te geven aan onze nummerbehoud afdeling kunnen wij alsnog het 06-nummer overzetten. Neem je telefonisch contact op met Simpel, kies dan de optie nummerbehoud in het keuzemenu om direct je klantnummer door te geven.

Met vriendelijke groeten,

Diana

Reageer