F.A.Q.

Wat moet ik doen als ik de validatiesms niet heb ontvangen?

  • 4 January 2019
  • 0 reacties
  • 415 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Geen zorgen! Wij nemen binnenkort contact met je op om nummerbehoud voor je in orde te maken. Je nummer kan ook gevalideerd worden met behulp van je klantnummer bij je huidige aanbieder. Weet je je klantnummer niet? Neem dan contact op met je huidige aanbieder om je klantnummer op te vragen.
Dit klantnummer kun je vervolgens aan ons doorgeven. Je kan ook zelf telefonisch contact opnemen met onze afdeling Nummerbehoud via 088 100 5757. Kies voor de optie Nummerbehoud in het menu.

Is je nummer al afgesloten bij je huidige mobiele aanbieder? Ook dan kunnen we je nummer nog overzetten naar Simpel, mits je nummer niet al langer dan een maand geleden is afgesloten. We adviseren je om je klantnummer op te zoeken of bij je aanbieder op te vragen en deze aan ons door te geven aan de klantenservice via onze afdeling Nummerbehoud via 088 100 5757. Kies voor de optie Nummerbehoud in het menu.

0 reacties

Geen reactie

Reageer