Skip to main content

Hallo,

 

Mijn werk neemt mijn prive abonnement over. Hiervoor moeten zij mijn telefoonnummer porteren. Hiervoor moet ik mijn klantnummer opgeven, maar deze wordt bij de aanvraag tot porteren steeds afgekeurd. Het klantnummer dat ik daarbij doorgeef is xxxxxxxxxx. Hierbij geeft ie echter foutmeldingen (klantnummer wordt niet geaccepteerd). 

Ik krijg daarbij de vraag van BTC (die het porteren doet):

Welk klantnummer er ingevoerd moet worden bij een overstap met nummerbehoud? 

Kunnen jullie me daarbvij aub zo spoedig mogelijk helpen?

met vriendelijke groet,

Roland Thijssen

Hai Roland,

Goedemorgen en welkom op de community!

Ik heb je klantnummer uit privacy overwegingen verwijderd.

Ik heb even in het systeem gekeken en ik zie dat je nummerbehoud nu wel succesvol is aangevraagd. Je stapt op 28-3 2020 over.

Heel veel succes bij je nieuwe provider.

Groet,

Ilan

 

 

 


Reageer