Beantwoord

youfone nummer naar simpel

  • 1 March 2023
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Ik heb 2 abo`s. 1 van youfone en 1 van simpel. en ik gebruik alleen nog maar youfone.

kan ik de nummer van youfone overzetten naar mijn simpel abo en youfone stopzetten ?

beide zijn simonly

of moet ik een nieuwe abo nemen.

 

icon

Beste antwoord door Noor 2 March 2023, 14:33

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Je kunt als je contract is afgelopen Simpel opzeggen al je het niet meer gebruikt. Bel hierover met de klantenservice 

Reputatie 2
Badge +7

Hi @omeromer

Goed dat je het even navraagt bij ons! 


Indien je graag het nummer van Youfone wilt overzetten naar Simpel dan kan dat door een nieuwe bestelling te plaatsen via onze website. Je kan dan uiteraard gebruik maken van Nummerbehoud, dit kan je aangeven in het formulier. Mocht je enkel het abonnement bij Youfone willen behouden? Dan kan je contact opnemen via onze klantenservice om de opties te bespreken hoe je jouw abonnement bij Simpel kan opzeggen. 

 

Groet, Noor

Simpel

 

dat is dan duidelijk, je kan dus niet een youfone nummer omzetten naar een bestaande simple abo met zijn egein nummer.

Reputatie 2
Badge +7

Hi @omeromer

Je hebt het inderdaad goed! Nummerbehoud kan enkel op twee momenten worden toegepast op een abonnement. Bij een nieuwe bestelling en of wanneer je overstapt. 
Tussentijds is het technisch gezien niet mogelijk om een eigen nummer op een reeds bestaande abonnement toe te kunnen passen. 

Groet, Noor
Simpel

Reageer