Beantwoord

Zakelijk overstappen met meerdere nummers

  • 21 July 2020
  • 1 reactie
  • 255 Bekeken

Badge

Ik wil overstappen naar simpel met een zakelijk abonnement met 2 mobiele nummers. Moet ik nog iets speciaals doen bij het overstappen om te zorgen dat ik beide nummers kan behouden, en beide nummers in 1 account (met 1 faktuur) terecht komen bij jullie?

Met vriendelijke groet,

Simon

icon

Beste antwoord door Phil 22 July 2020, 12:34

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +8

Hi @simpel.ba567!

Leuk dat je naar ons wilt overstappen met twee verschillende abonnementen. Uiteraard ben je meer dan welkom!

Bij het bestellen kan je aangeven dat je gebruik wenst te maken van nummerbehoud en of het te behouden nummer een particulier of zakelijk nummer betreft. Nadat je de bestelling hebt geplaatst ontvang je een sms-code met instructies om het nummer te verifiëren. Na de verificatie van het telefoonnummer gaan we in overleg met je huidige provider en informeren we je daarna wat de overstapdatum wordt.

Hoewel je de Mijn Simpel accounts van de abonnementen aan elkaar kan koppelen staat elk abonnement op zichzelf. De facturatie van de abonnementen verloopt zodoende ook los van elkaar waardoor je per abonnement een factuur inclusief verbruiksspecificatie ontvangt.

Groetjes,

Phil

Reageer