Skip to main content
Beantwoord

Plafondmelding by 50% van bundel?

  • 24 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 243 Bekeken

Ik krijg vandaag een ‘bijna plafond berijkt melding’.

Natuurlijk ga ik direct kijken op Simpel Dashboard

2.2 van 4.0 GB Bundel gebruikt >  Hè?

Plafond staat op 15 EUR, en geeft aan 13,75 EUR gebruikt > hoe kan dat nu, binnen bundel gebruik, kosten boven 10 EUR

ik heb bundel van 4GB voor 10 EUR (ben niet in buitenland geweest, bel nooit, sms nooit) 

SIMPEL.NL leg me dit eens uit a.u.b..   Dank U.

Beste antwoord door Alexandra

Hoi @JeroenF

Ik had op je andere reactie al gereageerd. Uit wat je omschrijft kan ik inderdaad niet zien waarom er kosten in rekening worden gebracht of waarom je de melding 'Plafond bereikt' hebt gehad. Op je Mijn Simpel pagina zie je bij 'Verbruiksspecificatie' wat er in rekening is gebracht en waarom. Als dat niet duidelijk is dan kijken we even met je mee, kan je dan contact met ons opnemen?

Groetjes, Alexandra

Bekijk origineel

1 reactie

Alexandra
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 249 reacties
  • Antwoord
  • 28 oktober 2019

Hoi @JeroenF

Ik had op je andere reactie al gereageerd. Uit wat je omschrijft kan ik inderdaad niet zien waarom er kosten in rekening worden gebracht of waarom je de melding 'Plafond bereikt' hebt gehad. Op je Mijn Simpel pagina zie je bij 'Verbruiksspecificatie' wat er in rekening is gebracht en waarom. Als dat niet duidelijk is dan kijken we even met je mee, kan je dan contact met ons opnemen?

Groetjes, Alexandra


Reageer