Skip to main content
Beantwoord

Slecht bereik sinds start abonnement

  • 26 mei 2020
  • 1 reactie
  • 142 Bekeken

Sinds  2 weken abonnement bij Simpel.

Sindsdien heel slecht bereik. Voorheen bij Vodafone altijd prima bereik. Huisgenoot heeft KPN. Ook helemaal niks mis mee.

Wie weet oplossing.

 

Beste antwoord door Phil

HI @Marleen!

Goed dat je aangeeft dat je verbindingsproblemen ervaart!

Er zijn een aantal dingen die je zelf kan checken en testen, die tips tref je in deze topic aan. Daarin staat ook aangegeven wat je kan doen als de tips/tests onverhoopt geen verschil maken. 

Groetjes,

Phil

Bekijk origineel

Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 27 mei 2020

HI @Marleen!

Goed dat je aangeeft dat je verbindingsproblemen ervaart!

Er zijn een aantal dingen die je zelf kan checken en testen, die tips tref je in deze topic aan. Daarin staat ook aangegeven wat je kan doen als de tips/tests onverhoopt geen verschil maken. 

Groetjes,

Phil


Reageer