Het lukt me niet met mijn Simpel-nummers met Kenia te SMSen. Op mijn GSM wordt ipv ontvangstbevestiging ‘mislukt’ gemeld. Op mijn iPhone verschijnt dat ik MMS moet inschakelen. Ik zit nog maar kort bij Simpel.
SMSen met Kenia
Beste antwoord door Phil
Goedemidda
Allereerst welkom op onze Community en bovenal welkom bij Simpel!
Heb je wellicht een Plafond ingesteld bij je abonnement? Wanneer je een Plafond hebt ingesteld en je het ingestelde bedrag hebt bereikt worden diensten waar je buitenbundelkosten mee maakt geblokkeerd zodat je factuur niet oploopt. Een SMS-bericht naar Kenia valt buiten de bundel en wordt in zo’n situatie dan geblokkeerd.
Mocht van bovenstaande geen sprake zijn dan raad ik je aan om eens een kijkje te nemen bij onze Toestelhulp. Hier kan je de telefoon selecteren die je gebruikt, vervolgens zie je bij het kopje sms de optie ‘handmatig instellen’. Wanneer je daar op klikt krijg je een stappenplan te zien waarmee je de instellingen voor sms’en kan controleren en waar nodig kan corrigeren.
Als ook het stappenplan geen uitkomst biedt hoor ik het graag van je middels een reactie in dit topic of kan je contact met onze klantenservice opnemen.
Voor nu wens ik je alvast een prettig weekend toe!
Phil
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.