Skip to main content
Beantwoord

Coulance MB’s buiten bundel

  • 25 februari 2021
  • 1 reactie
  • 331 Bekeken

JeffreyL

Beste,

gisteren ben ik ineens in rap tempo over mijn MB’s heen gegaan, iets wat mij normaal niet overkomt. Wel m’n data uitgezet na de eerste melding, maar dit had blijkbaar geen nut. Op de 100% melding toch maar een MB aanvulling gekocht, alleen toen was de rekening al opgelopen tot €40 extra. Zouden jullie mij op een of andere manier tegemoet willen komen? Wil eventueel wel bijtekenen voor het nieuwe €10 abonnement, zodat ik 8GB heb en me dit minder snel zal overkomen. 
 

met vriendelijke groet,

Jef. 

Beste antwoord door Phil

Hi @JeffreyL,

Balen dat je onbedoeld toch buitenbundelkosten hebt gemaakt!

Wanneer de internetverbinding volledig uitgeschakeld is via je toestel of via de sim instellingen van je abonnement, dan is het niet mogelijk om de internetverbinding nog te gebruiken. Aangezien jij nog wel MB’s hebt kunnen gebruiken vermoed ik dat die instellingen niet helemaal uit hebben gestaan en ik raad je aan dit een volgende keer goed te controleren.

Met het oog op een mogelijke coulance is het belangrijk om je abonnementsgegevens in te zien, iets wat via de Community niet mogelijk is. Daarom verzoek ik je om contact met onze klantenservice op te nemen, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Groetjes,

Phil

Bekijk origineel

1 reactie

Phil
Simpel Medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 589 reacties
  • Antwoord
  • 1 maart 2021

Hi @JeffreyL,

Balen dat je onbedoeld toch buitenbundelkosten hebt gemaakt!

Wanneer de internetverbinding volledig uitgeschakeld is via je toestel of via de sim instellingen van je abonnement, dan is het niet mogelijk om de internetverbinding nog te gebruiken. Aangezien jij nog wel MB’s hebt kunnen gebruiken vermoed ik dat die instellingen niet helemaal uit hebben gestaan en ik raad je aan dit een volgende keer goed te controleren.

Met het oog op een mogelijke coulance is het belangrijk om je abonnementsgegevens in te zien, iets wat via de Community niet mogelijk is. Daarom verzoek ik je om contact met onze klantenservice op te nemen, dan kijken we samen naar de mogelijkheden.

Groetjes,

Phil


Reageer