Skip to main content
Beantwoord

Bundel uitschakelen

  • 17 april 2023
  • 1 reactie
  • 159 Bekeken

Jeroen Hoorn

Waarom kan je niet gewoon de optie “buiten je bundel” uitschakelen? Of eigenlijk zou dit standaard moeten zijn zoals bij meerdere providers.

Wat is zo raar vind is dat er steeds vermeld wordt dat je een plafond in moet stellen wat natuurlijk extra kost. Al is dit maar 0,50 toch vind ik het raar dat je niet gewoon “buiten je bundel” uit kan zetten. Waarom kan je niet SIMPEL ergens een vinkje zetten dat wanneer je je data hebt verbruikt deze gewoon stopt???

Dat is toch de meest logische optie die er zou moeten zijn??

 

Groet, JH

Beste antwoord door Janine

Welkom op onze Community @Jeroen Hoorn!

Zojuist heb ik je vraag beantwoord onder dit topic.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine 

Simpel

Bekijk origineel

1 reactie

Janine
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 254 reacties
  • Antwoord
  • 18 april 2023

Welkom op onze Community @Jeroen Hoorn!

Zojuist heb ik je vraag beantwoord onder dit topic.

Fijne dag!

Groetjes,

Janine 

Simpel


Reageer