Skip to main content

Hallo,

Ik ben een nieuwe klant en ik heb afgelopen zaterdag mijn simkaart ontvangen. 

Ik probeer deze in de app te activeren, maar wat ik ook probeer, dit lukt niet.  Er staat nog steeds dat de simkaart onderweg is. Terwijl ik deze dus al 3 dagen in huis heb. 

Ik dacht ik bel de klantenservice vandaag maar na ruim 15 minuten in de wacht heb ik dit opgegeven omdat ik nog niemand aan de lijn had.  En de chatbot begrijpt er al helemaal niks van. 

Het begin is al slecht …

Hoe kan ik mijn simkaart activeren ???

Marco

Hi @Marcoduindorp 

Eigenlijk activeer je de simkaart via Mijn Simpel. 

https://www.simpel.nl/klantenservice/activeren

Contact methodes. 

Heb je ook al geprobeerd om via X (Twitter) contact op te nemen met de klantenservice? Reactie binnen 2 uur. Probeer dat anders ook. 

https://www.simpel.nl/klantenservice/contact


Hi @Marcoduindorp,

 

Excuses voor de late reactie. Wij hadden een paar weken geleden een storing wat betreft het activeren van simkaarten.

Ik hoop dat dit probleem al is verholpen. 

Mocht dit niet geval zijn, zou ik je mogen vragen om mij een privé bericht te versturen? Dan kan ik je een meer gericht antwoord geven.

Ik hoor het graag.

 

Groet, Jaïr 

Simpel


Reageer