Skip to main content
Hoi allemaal!



Dit topic gaat over je simkaart. Heb je vragen over de levering, activatie of het (de)blokkeren van je simkaart? Lees dit topic dan goed door, of gooi je vraag of discussie in de groep. Er is altijd wel iemand die je kan helpen!



Wanneer wordt de simkaart geleverd?



Je ontvangt de simkaart binnen 2 werkdagen na je betaling. Je hoeft hier niet voor thuis te blijven. Geen gedoe dus met tekenen voor ontvangst, of pinnen aan de deur. Wel zo Simpel!

Als je een simkaart met een nieuw nummer hebt besteld kun je de simkaart direct in gebruik nemen door deze te activeren. Je vindt alle instructies in de bijbehorende brief.

Als je voor nummerbehoud hebt gekozen wordt de simkaart automatisch actief op de overstapdatum die we per sms bevestigen. Plaats de Simpel simkaart pas in je toestel als je geen bereik meer hebt via je huidige aanbieder.



Hoe activeer ik de simkaart?



Als je voor nummerbehoud hebt gekozen wordt de simkaart automatisch actief op de overstapdatum die we per sms bevestigen. Plaats de Simpel simkaart pas in je toestel als je geen bereik meer hebt via je huidige aanbieder.

Als je een simkaart met nieuw nummer hebt besteld activeer dan de simkaart volgens de instructies in de bijbehorende brief. Je abonnement start direct.

Als je de simkaart niet activeert gaat je abonnement binnen 3 dagen automatisch in. Je dient de simkaart dan nog wel zelf te activeren.

Ik wil m'n pincode veranderen, hoe werkt dat 


Dat is iets wat afhankelijk is van de telefoon waarmee je dat wil doen.


Goedemorgen @Cintha

Inderdaad wat @netvista zegt, is dit afhankelijk van het toestel waarmee je dit wil doen. 

De pincode kan je wijzigen via de instellingen van je toestel. Weet je niet hoe? Dan kan je de handleiding van jouw toestel raadplegen voor uitgebreide instructies.
Als je de pincode 3 keer verkeerd hebt ingetoetst kan je de blokkade opheffen door je PUK-code in te voeren. Deze kan je vinden op jouw persoonlijke Mijn Simpel pagina. 

Groet, 

Lisa


Reageer