Skip to main content
Beantwoord

2e simkaart activeren

  • 3 maart 2019
  • 1 reactie
  • 1047 Bekeken

Katinka
Het lukt mij niet om de simkaart van mijn zoon te activeren. Ik blijf ingelogd onder de account van mijn dochter en heb geen ander account wat ik kan bedenken

gr katinka

Beste antwoord door Snowboard

Hi Katinka.

Dan maak je een nieuw account aan op Mijn Simpel (ik heb nog geen account), een ander e-mailadres bij dat nummer zou ik je aanraden.
Je ontvangt per mail een link waar je een gebruikersnaam en wachtwoord kunt aanmaken.

En voorbeeld kan zijn gebruikersnaam met een cijfer.

Nadat dat is gedaan kun je na uit te loggen wisselen tussen de accounts.
Bekijk origineel

1 reactie

  • Superster
  • 1215 reacties
  • Antwoord
  • 4 maart 2019
Hi Katinka.

Dan maak je een nieuw account aan op Mijn Simpel (ik heb nog geen account), een ander e-mailadres bij dat nummer zou ik je aanraden.
Je ontvangt per mail een link waar je een gebruikersnaam en wachtwoord kunt aanmaken.

En voorbeeld kan zijn gebruikersnaam met een cijfer.

Nadat dat is gedaan kun je na uit te loggen wisselen tussen de accounts.

Reageer