Skip to main content
Beantwoord

abbonement start niet

  • 17 september 2019
  • 1 reactie
  • 222 Bekeken

Daanhahahhaha
Ik heb een abbonement afgesloten en die zou vandaag in gaan. Op de app kan ik gewoon alles zien van data en zo. Alleen kan ik het niet gebruiken. En het SMS van Simpel begrijp ik niet. Geen verbinding met netwerk en dan doet hij het? Alsjeblieft iemand help!!!

Beste antwoord door Tess

Hi Daan!

Welkom op onze community,

Vervelend om te lezen dat het gebruik van je abonnement niet geheel lukt, om je zo snel mogelijk te helpen wil ik je aanraden om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice.

Wij helpen je dan graag verder zodat je zo snel mogelijk gebruik kunt maken van je nieuwe Simpel abonnement.
Groetjes Tess
Bekijk origineel

1 reactie

Tess
Forum|alt.badge.img+8
  • Ervaren helper
  • 121 reacties
  • Antwoord
  • 18 september 2019
Hi Daan!

Welkom op onze community,

Vervelend om te lezen dat het gebruik van je abonnement niet geheel lukt, om je zo snel mogelijk te helpen wil ik je aanraden om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice.

Wij helpen je dan graag verder zodat je zo snel mogelijk gebruik kunt maken van je nieuwe Simpel abonnement.
Groetjes Tess

Reageer