Beantwoord

Activeren mislukt

  • 8 June 2022
  • 1 reactie
  • 602 Bekeken

Hoi,

Ik heb 19 mei een nieuwe simkaart ontvangen die ik niet meteen geactiveerd heb. Ik heb er een nieuw nummer bij gekregen. Wanneer ik nu de simkaart probeer te activeren, kom ik nergens op de website van mijnsimpel terecht op de plek waar ik heb kan activeren. Nee, ook niet bij ‘sim en instellingen’. Ik vermoed dat dit komt omdat ik 20 dagen later ben dan de brief hier was gekomen. Hoe kan ik deze simkaart activeren? Kan een medewerker hem voor mij activeren als ik alle simkaartgegevens inclusief die op de simkaart deel? 

icon

Beste antwoord door Charlie 9 June 2022, 12:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +8

Goedemiddag @Tom Scholtz,

 

Wat vervelend dat je de simkaart niet kunt activeren!

 

De simkaart blijft tot 6 weken na aanvraag geldig, dus deze moet je nog kunnen activeren. Overigens benoemen wij een tijdelijk telefoonnummer op de simkaart, die na activatie komt te vervallen, zodat je jouw gebruikelijke telefoonnummer weer gebruikt. 

Het activeren van de simkaart kan via de Mijn Simpel pagina > Sim & Instellingen. Wanneer je dat opent, zou je de volgende opties bovenaan moeten zien staan: Blokkeren simkaart, vervangende simkaart aanvragen en simkaart activeren. Indien je dit niet kunt vinden, kun je ook contact opnemen met onze klantenservice, zodat wij de simkaart voor je kunnen activeren.

 

Groet, Charlie

Simpel

Reageer