Skip to main content

Ik ben al jaren een trouwe klant samen met mijn echtgenoot. Nu heb ik een nieuwe gsm moeten aanschaffen en het bleek dat mijn micro simkaart niet paste. Via een robot beantwoorder vernam ik dat ik een simkaart aan kon vragen die wel uit meerdere delen bestond zodat ik er een nano simkaart van kon maken. Kosten: 15 euro.....dit vind ik niet bepaald klantvriendelijk naar klanten die Simpel trouw blijven. Sterker nog, Ik heb net mijn abonnement weer voor 2 jaar verlengd en dat van mijn echtgenoot ook. Weliswaar een mooie actie maar toch vreemd dat aan een nieuwe simkaart kosten verbonden zijn. Kortom, beste Simpel, nieuwe klanten krijgen een simkaart die op alle gsm's past. Is dit ook niet iets wat trouwe klanten ook verdienen? 

Als je al zo lang klant bent dan kan de klantenservice je misschien beter helpen...Zij hebben toegang tot je gegevens en kunnen misschien  wat betreft de kosten iets regelen

Succes

https://www.simpel.nl/klantenservice


Dank je Karin303, ik ga het proberen. Fijn weekend! 


Reageer